BEE BOT

CDD: 1.1,2,7

IF: 2

NOM: BEE BOT
Resultado de imagen de beebot

Descripció: Al centre de pràctiques, amb els alumnes d'infantil, s'utilitza una joguina digital educativa que els permet aprendre fàcilment les direccions (dreta i esquerra) alhora que els números i les lletres. Aquesta joguina és el Bee Bot, una abella que es pot programar de manera molt intuïtiva perquè faci un recorregut a través d'un pla quadriculat. En aquest cas, en aquest pla quadriculat hi posem les lletres de l'abecedari i, per tant, podem donar ordres a l'abella perquè vagi buscant les lletres dels noms dels alumnes per exemple. Tot i això, aplicant aquest mateix sistema en altres temes ens adonarem que seguin les mateixes regles podem diversificar molt els coneixements que s'ensenyen. De fet, ara mateix estem dissenyant alguna activitat per incorporar el Bee Bot en un projecte sobre l'espai.

Reflexió: Considero que aquesta eina és un bon sistema per introduir les direccions i les lletres. Tot i això, si el que desitgem és donar continguts estrictament digitals i treballar les competències bàsiques d'aquest àmbit, el Bee Bot es queda una força curt. Tot i això, és una bona eina per començar a donar les primeres nocions de programació pels més petits i si s'aprofita bé pot utilitzar-se amb finalitats molt diverses.

Per tot això, considero que aquest recurs s'emmarcaria dins de la dimensió de disseny implementació i planificació didàctica i més concretament en les competències número 1,2 i 7.

Comentarios

Entradas populares de este blog

fonaments de la comunicació audiovisual

Conferència TED de Mitch Resnick